Aplikacje marketingowe usprawniające działanie firmy

Współcześnie prowadzenie firmy wymaga zaistnienia na rynku wirtualnym oraz korzystania z postępu technologicznego. Wśród niezbędnych narzędzi, które pomagają rozwijać własny biznes są aplikacje. Korzystanie z aplikacji przynosi realne korzyści, takie jak lepsze zarządzanie firmą, poprawę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Poznajmy sześć aplikacji, które usprawnią działanie każdej firmy.

Brand24

Na pierwszy ogień Brand24, czyli wielokrotnie nagradzana i najpopularniejsza aplikacja do monitoringu Internetu i Social Media w Polsce. Posiadacz takiego narzędzia może liczyć na stały monitoring blogów, serwisów informacyjnych, portali społecznościowych, portali video i foto (np. YouTube), forów dyskusyjnych, itd. Pozwoli to na badanie nastrojów i trendów wśród klientów oraz na ocenę siły oddziaływania produktu na korzystających z Internetu. Brand24 oferuje 4 pakiety – od najtańszego Plus za 149 zł do pakietu Max za 1999 zł. Na start klient dostaje prawo do 14-dniowego darmowego testu aplikacji, podczas którego posiada on dostęp do wszystkich głównych funkcji Brand24.

FreshMail

Kolejna ważna aplikacja pochodzi od lidera usług e-mail marketingowych w Polsce. Mowa tutaj o aplikacji FreshMail. Pozwala ona na prowadzenie skutecznych kampanii e-mail marketingowych, co w praktyce oznacza sprawne wysyłanie newsletterów i mailingów do klientów swojej firmy. Aplikacja posiada zaawansowane statystyki i intuicyjny kreator formularzy wiadomości. Z funkcji FreshMaila przez 14 dni można korzystać za darmo. Później cena uzależniona jest od liczby odbiorców (Plan „Bez limitu”) lub od liczby wysyłanych wiadomości (Plan „Płać za wysłane”).

Umownik.pl

Pomocą w usprawnieniu działania firmy jest także kolejna aplikacja Umownik.pl, czyli narzędzie do skutecznego prawnie zawierania umów przez Internet na podstawie opracowanych przez profesjonalistów wzorów. Wszystko obywa się online za pomocą przeglądarki WWW lub aplikacji mobilnej. Dzięki niej nie trzeba drukować dokumentów i wysyłać ich pocztą. Kreator zapewnia standardy bezpieczeństwa, opatrując wygenerowane dokumenty unikalnym kodem znakowym oraz kodem QR. Ponadto, aplikacja umożliwia tworzenie aneksów oraz generowanie faktur i rachunków do wybranych dokumentów. Umownik.pl przewiduje 3 plany abonamentowe: Mini, Standard oraz Pro, od 49 do 179 zł.

Trello.com

Bardzo istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy jest organizacja pracy. Z pomocą przychodzi tutaj aplikacja Trello.com. Jest to narzędzie do zarządzania pracą i poszczególnymi zadaniami. Trello.com to przede wszystkim możliwość tworzenia projektów, tablic, sekcji wewnętrznych, zadań oraz podpunktów. Dzięki funkcji budowania zespołów wszyscy pracownicy mogą pozostawać w kontakcie i na bieżąco brać udział w realizacji poszczególnych zadań. Trello.com posiada także Dodatki, które łączą aplikację z usługami takimi jak Salesforce, Slack, Google Drive i innymi. Trello.com proponuje plan darmowy oraz plany płatne, np. Business Class.

Canva

Warto zaopatrzyć się także w aplikację Canva. Jest to nic innego jak to edytor graficzny. Dzięki niemu można zaprojektować chociażby logo, plakaty, ulotki, banery firmowe oraz popularna ostatnio formę komunikacji z klientem – posty, które można udostępnić na firmowych kontach portali społecznościowych. Z aplikacji można korzystać w podstawowej opcji darmowej oraz płatnej wersji Pro.

Google Analytics

Na koniec aplikacja bez której trudno się obejść. Google Analytics, czyli aplikacja Google, która mierzy, zbiera oraz analizuje dane o zachowaniu użytkowników odwiedzających stronę internetową firmy. Założenie konta Google Analytics wymaga posiadania konta Google, a sama aplikacja jest darmowa. Dzięki niej mamy dostęp do takich danych jak np. popularnych godzin, w których strona jest odwiedzana, lokalizacji użytkowników, najpopularniejszych podstron, itd. Dane zostają pogrupowane w funkcjonalne statystyki.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here