Reklama w internecie jest bardzo ważna w przypadku sklepów internetowych, a także stacjonarnych. Obecnie ludzie spędzają dużo czasu w internecie i jest to o wiele skuteczniejsza, a przede wszystkim tańsza metoda dotarcia do potencjalnie zainteresowanych. Warto wiedzieć jakie reklamy są najbardziej skuteczne i pozwalają na osiągnięcie korzystnych wyników.
Przeczytaj też: http://www.synat.pl/reklama-w-internecie-poznaj-kilka-przydatnych-informacji/
Google Ads czyli płatna reklama w internecie
Google Ads to szeroko rozbudowany system reklamowy w wyszukiwarkach Google. Stworzona reklama w internecie może pojawić się jako jeden z pierwszych wyników wyszukiwania w Google, w Google maps. Reklamy wykupione przy użyciu Google ads mogą pojawić się także na witrynach internetowych w formie baneru graficznego lub wideo. Jednym z ostatnich miejsc, gdzie mogą się wyświetlać reklamy tak zakupione jest YouTube i małe pola graficzne czy tekstowe na dole filmu.
Pozycjonowanie strony internetowej
Jest to darmowa opcja reklamy, ale za to bardzo czasochłonna. Na pierwsze wyniki musimy poczekać przynajmniej miesiąc, a najczęściej trzy. Polega to na wykonywaniu działań, które sprawią, że strona internetowa pojawi się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google, nie wliczając w to pól reklamowych.
Działania te są bardzo szerokie i obejmują tworzenie wartościowych treści na stronie oraz umieszczanie na niej słów kluczowych, po których witryna ma być wyszukiwana. To także działania w kodzie strony, oraz takie, które mają sprawić, że witryna będzie się szybko ładować i będzie dobrze wyglądać i działać na urządzeniach mobilnych.
Marketing szeptany czyli ukryta reklama w internecie
Jest to szczególny rodzaj reklamy w internecie, który ma sprawić, żeby o produkcie czy usłudze było głośno w sieci. Działania te polegają na publikacji postów w mediach społecznościowych oraz na forach dyskusyjnych jako zwykły użytkownik, a nie marka. Treści takich postów powinny w naturalny sposób informować o korzyściach wynikających z danego produktu czy usługi.
Reklama w internecie jest potrzebnym elementem do pozyskiwania nowych klientów. Warto przeanalizować nie tylko koszt jaki się na nią poniesie, ale także czas poświęcony na dany rodzaj promocji.
Zobacz też: http://www.pbp-bank.pl/social-media-jaki-kanal-do-prowadzenia-wybrac/